پرنیای کویر یزد

تولید کننده انواع کودهای شیمایی

پرنیای کویر یزد

تولید کننده انواع کودهای شیمایی

کود پتاس بالا چیست؟ و کاربرد آن در کشاورزی

کود پتاس بالا یک نمونه از مناسب ترین کود های موجود در بازار بوده که این کود دارای مواد معدنی گوناگونی می باشد. امروزه صنعت کشاورزی پیشرفت چشمگیری کرده و همه روزه ما شاهد کشت و پرورش انواع گیاهان در شرایط آب و هوایی گوناگون هستیم. بهتر است بدانید گیاهان برای رشد و تکامل خود نیازمند به استفاده از مواد معدنی گوناگون هستند. به طور معمول مواد معدنی مورد نیاز گیاهان از طریق خاک تامین می شود و گیاهان به وسیله ریشه های خود این مواد را دریافت می کنند. مواد معدنی موجود در داخل خاک مانند تمامی منابع موجود در کره زمین دارای محدودیت هستند. به عبارتی دیگر، گیاهان مواد معدنی موجود در خاک را استفاده کرده و این مواد پس از  گذشت مدت زمانی به اتمام می رسند. به همین جهت نیاز است از موادی همچون کود پتاس بالا برای تامین مواد معدنی خاک استفاده گردد؛ تا به این طریق منابع موجود در خاک بازسازی شده و در نهایت گیاهان بتوانند به حیات و رشد خود ادامه دهند. زیرا در صورت اتمام منابع موجود در خاک، این موضوع منجر به از بین رفتن گیاهان و خشک شدن آن ها خواهد شد. بنابراین استفاده از کود از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است.

شرکت تولیدی کود با بهترین کیفیت رقابتی

در شرکت تولیدی کود با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تولیدی که متناسب با جدیدترین تکنولوژی های مدرن و پیشرفته دنیا است، جهت کاهش ضرر های محیط زیستی و همچنین کاهش هزینه ها، نوع جدیدی از کودها با فناوری بیولوژیکی تولید کرده اند.

این فناوری جدید از منبع باکتری و قارچ نشات می گیرد و به خاطر طبیعی بودن و در دسترس بودن، علاوه بر حفظ محیط زیست، هزینه های اضافی را نیز کاهش می دهد.

این نوع از کودها می تواند به جای کودهای شیمیایی نیتروژنه، فسفاته و تعدادی از سم های شیمیایی استفاده شود.

با استفاده از بیوراکتور ها و سایر تجهیزات تولید و نیز با دست یابی به دانش فنی ساخت خط تولید فرآورده های بیولوژیک در داخل کشور، این محصول بیولوژیک توسط شرکت تولیدی کود ایرانی در حال تولید است.

با کیفیت ترین نوع کود های بیولوژیکی که حافظ محیط زیست است و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد در این شرکت بفروش می رسد.

شما متقاضیان محترم می توانید بهترین و مرغوب ترین نوع کود های بیولوژیک طبیعی را از مجموعه ما خریداری کنید.

خرید کود آلی گرانوله در یزد با مناسب ترین قیمت

در ابتدا باید بدانیم که بخش بزرگی از زمین های کشاورزی ایران فاقد مواد آلی و دارای ph   قلیایی هستند. طبق تحقیقات به عمل آمده توسط مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، زمین های کشاورزی سراسر استان های ایران، دارایph  قلیایی و میزان مواد آلی موجود در آنها گاهی کمتر از 0/7 درصد است.که بسیار کمتر از استاندارد ها می باشد. استفاده از کود های آلی که پایه ی اصلی آنها کمپوست و دیگر افزودنی هاست. باعث تغذیه کامل خاک و موجب افزایش عملکرد آن می شود. کود آلی گرانوله یزد یکی از عالی ترین کود ها در این زمینه به شمار می رود. کود گرانوله یک کود شیمیایی در قالب کود مایع، کود خوشه ای، و پودری عرضه می شود. که کشاورزان و باغداران عزیز به راحتی می توانند آن را  تهیه کنند و از خواص شگفت انگیز آن بهره مند شوند.